Eclipse + USMC-1856707 + Step Potential + Chain Lock + Ma
S5, E3: When Russ is kidnapped, Mac and the team must break out a previously murderous psychopath, now pacifist, from prison to help find him. Also, while on the run, Mac and Desi are forced to confront their relationship issues.