Ed vs Josh James
S2, E2: Ed takes on Josh James, the 'Kiwi bushman', in the Three Parallel Rivers plateau of Yunnan Province. Josh draws on his Maori-heritage to make fire in the mountains. Ed is injured and falls in a waterfall and has to figure out how to survive wet.