Ed vs. Will Lord
S2, E1: Ed is up against his old bushcraft teacher, Will Lord - world #1 of primitive survival - in Bashan, central China. This time both challengers are without a knife! Ed attempts to climb up a massive cliff in the rain and takes a short cut.