Edward Beaudion
S1, E2: Detective Jason Moran re-opens the case of serial killer John Wayne Gacy. Unbelievably, 8 of his 33 victims were unidentified. The grieving family of Chicago youth Edward Beaudion, missing for 40 years, wonder if he had been a victim of The Killer Clown?