Edward ‘Eddie the Eagle’ Edwards
Сезон 3, серия 16: Barry gets inspired by Olympic underdog Eddie "the Eagle" Edwards, while Beverly decides that the latest furniture craze is the answer to slumping sales at Murray's store.