Eek! Don't, they'll hear me!
S1, E6: Martinez is taken to the hospital after he is attacked by a mysterious assailant. When Hayato realizes the culprit is the bishop, feelings of rage begin churning in his heart. Hayato searches Yanagihara by night for the bishop. Sensing someone following him, Hayato prepares for a counterattack--but finds not the bishop, but a concerned Naru. The actual bishop appears and makes his move!