Eggs for Days
S7, E16: The annual Easter egg hunt always brings out the competitive sides of Bob and Linda, but this time, the game goes awry. After the Belcher parents have a little too much fun hiding the eggs, the entire family is enlisted in finding the lone egg that is quickly rotting in its hiding place. Don’t miss the calamity that ensues.