Ego
S1, E2: After a sex quiz reveals that Dice and Carmen only "sizzle" in bed, Dice makes it his mission in life to make his girlfriend "boil." Meanwhile, an Academy Award winning actor Adrien Brody asks Dice if he can research him as part of his 'method' while studying for an upcoming Broadway performance.