Eight Arms But No Hands
S1, E9: Season One Finale. A search party commences for Matt, who's in hiding with a guilty conscience – and the airlock codes. Iris questions Karen about her rumored affair with Ryan. Rav seeks an apology from Judd for ruining her life, as chaos ensues when a seat on a rescue shuttle suddenly becomes available.