El Accidente
S1, E6: To good friends and Texas forever -- The Dillon Panthers are frustrated facing the possibility of last week's key win over Arnett Mead being overturned due to Ray Tatum's recruitment (guest star Aldis Hodge). Police interrupt a sluggish practice with an arrest warrant for star defensive tackle Bobby Reyes (Walter Perez) after he viciously assaults another student outside of the sandwich shop. The Texas High School athletic administration summons Buddy Garrity (Brad Leland) and an uncomfortable Coach Taylor (Kyle Chandler) for further questioning before their final ruling. Meanwhile, Tim Riggins (Taylor Kitsch) and Lyla Garrity (Minka Kelly) break injured Jason Street (Scott Porter) out of his rehab room, taking him on a surprise trip to the lake just like old times. When Coach Taylor and wife Tami (Connie Britton) butt heads about Bobby Reyes' punishment, Coach Taylor wonders if he can do his job without giving up everything he believes in and hurting those he holds close.