S1, E3: Delve into Olmec art, searching for clues to who the Olmec were and what preoccupied these builders of Mesoamerica's first great civilization. Explore the mysteries of giant sculpted heads, jaguar carvings, and full-bearded figures depicting men who some think were foreigners from afar.