S1, E4: Tamaki's under duress, jealous of the relationship the twins enjoy with their classmate Haruhi. But that's nothing compared to the whirlwind about to reshape their lives… literally! Enter Renge, an intense young woman obsessed with dating sims. She's just declared herself the Host Club's new manager and her first order of business: Give each of the Hosts a "dark side." While everyone’s willing to play their parts, this little director might just go a bit overboard.