Peregrina El circo llega a la ciudad
S1, E1: Peregrina, a young dancer, is part of the Baltazar Circus, a traveling circus that reaches the coast. Rodolfo, a rich young man, goes to the circus to meet Peregrina, both of them are struck without imagining that a secret from the past unites them.