S1, E5: Immersed in the heady Martian underground of The Buckies, Jeff gets recruited for a secret exploratory mission to the planet’s surface. But when Brandon approaches him with a dream job opportunity, he must choose between a dangerous rebel lifestyle and the comforts of Mars.ly. corporate.