S1, E2: Some unexpected guests arrive at a birthday party, and the quest for a first kiss brings some unexpected challenges. Vidhi realizes that her dream to be in the All India Rank Top 10 won't come true unless one of the professors at Batra Institute teaches her. Over at Batra, Shashank decides to play dirty to win against Ratanraj Jindal.