시즌 1, 에피소드 3: While some people don't attend Aurora's funeral, a few of the mourners behave oddly at the ceremony. The interrogations continue, but the murder weapon has yet to appear. Patri is starting to get more anxious. Iván tells Julia his version of the events as well as an important secret. Someone sends Julia a riddle written on a chessboard. Can Julia prevent what's about to happen?