Corazón guerrero El festejo con los Guerrero
S1, E190: Abel advises the Guerrero family regarding the Victoriana party. Mariluz is jealous when she sees Jesus with Carlota. Emma gets drunk with her friends and Augusto discovers her. Carlota humiliates Mariluz in front of Jesus.