Сезон 1, серия 3: Vox Machina is invited to the palace for a formal dinner, where Percy encounters murderous figures from his past: the mysterious Lord Sylas and Lady Delilah Briarwood. While gathering more information about the Briarwoods, a battle ensues. In the aftermath, the team discovers Percy’s tortured past has left something dark brewing inside of him.