S1, E2: Rebecca is supposed to go out with Mom to the Dino café, however, the latter goes with Sam to a photo show, leaving her disheartened. This time it's decided, Rebecca wants Sam out of her life! Rebecca and Ernest decide to discredit Sam in Mom's eyes to "decontaminate" her from the "love bug".