S6, E6: The partners of Carrie's law firm ask Doug to be a ringer on their company team, but he's all too convincing as a lawyer, aw well. Meanwhile, after tracing his ancestry, Arthur believes his great-grandfather was a slave owner and makes it his own personal mission to correct things with Deacon on his ancestor's behalf.