Сезон 1, серия 2: When structures are too big to travel by road or rail, the GPO Amethyst is the ultimate heavyweight ocean transporter — a ship that carries the biggest loads on Earth, anywhere on the planet. It does this by deliberately sinking into the ocean. To reveal the secrets of this supership, this episode uncovers what’s going on inside, taking it apart with photo-real graphics from stem to stern.