Сезон 1, серия 4: Myeong-jun and Ro-hee stay the night at Hye-eun's house, the mastermind behind the kidnapping. Ro-hee is in disbelief when she discovers Myeong-jun's decision to take all the blame for kidnapping her. Ro-hee remains suspicious of Hye-eun and, in the end, finds out the real reason for Hye-eun leaving Myeong-jun and Hee-ae. Meanwhile, Sang-yun finally faces Myeong-jun after an unyielding pursuit.