S1, E3: Suzu makes Suzu-dumplings, trying to become friends with Shirogane. Matsuri sees her and reminisces about the times he admired her for her ability to befriend ayakashi. That's when they get a visit from the Lightning-Fast Exorcist Ninja, Ninokuru Souga.