S1, E6: JOEY searches for a dueling opponent he stands a chance of beating when he finds himself courageously accepting a challenge from veteran duelist, MAI. But when MAI begins to demonstrate an unnerving psychic-like ability, JOEY becomes totally flustered, leaving him no choice but to figure out MAI's secret strategy before falling victim to it!