S1, E5: Twister has to look after his cousin, little Scotty, the same day that the new human sky torpedo ride opens at the amusement park on the pier.When a huge storm hits ocean shores, Ray forbids Otto to surf its dangerous waves. But Otto's idol, "the rhino," shows up, and Otto can't refuse the challenge.