S1, E6: Rutledge and George restore a 1968 Ford XL Convertible as a surprise for its ailing owner, while Rut uncovers huge news on George's long lost Corvette. Meanwhile they trick out a 1949 Chevy Long Bed truck as a gift for Rut's long-suffering wife.