S1, E2: It’s Belly’s first day as a debutante, and a day of shopping and tea parties make her wonder if she made the right choice when she checked yes on Susannah’s invitation. But when Cam shows up, things turn around for Belly. Her summer of firsts is just getting started. Meanwhile, Steven’s having his own summer of romance, and Laurel is intrigued by a fellow author.