시즌 1, 에피소드 2: Helena is wounded and desperately on the run from Nerva's scouts, when she meets a new ally: Meiyin, a righteous rebel from ancient China. Together, they attempt to investigate the mysterious Green Artifact deep within a hazardous cave.