Eleven Minutes
S2, E3: When a man with a troubled past is killed under mysterious circumstances, Morgan and the LAPD uncover a tragic motive behind his death. Meanwhile, Morgan opens up to Ava about her father, forcing Ava to confront truths she isn’t ready to face.