Elimination Challenge: Skills Test/Seafood Platter Challenge & Masterclass With Ash Martin
Сезон 11, серия 29: As QLD Week comes to an end, the losing team from the team challenge in Noosa arrive in the Gold Coast at beautiful Burleigh Heads, and are introduced to chef James Brady.