Elixir
S1, E6: Richard, Kahlan and Zedd discover that peddlers are selling the villagers of Drundril elixirs, potions that temporarily give them magical powers. Searching for the makers of the potions, Zedd confronts a wizard who was once his student, but is now a dangerous and powerful rival.