Human Target Embassy Row
S1, E3: Chance races against time and crashes a black-tie affair at the Russian Embassy to find a friend's killer. As he becomes embroiled in an international arms deal, he meets his match in a beautiful female counterpart. Guest star EMMANUELLE VAUGIER (Two and a Half Men, CSI: NY) appears as Emma Barnes.