Embrace the Suck
S1, E2: Terry, our Green Beret, is ambushed on vacation and tossed out of an airplane into the middle of the ocean in the Gulf of Mexico. Facing the threat of dehydration and freezing conditions, will Terry's training help him survive the challenge and find land?