Emergency Services Get Put Through the Ultimate Top Gear Test!
S28, E6: [Season Final] Paddy, Freddie and Chris find out which is the fastest of the emergency services: fire, police or ambulance. Chris celebrates legendary rally driver Colin McRae, while Paddy tests the new BMW M8. Tom Allen is studio guest.