Emergent
S3, E12: Part 1 of 2. Scott and Jordan face danger while on a rescue mission at a spreading wildfire. Also: Tensions peak between Syd and TC as they deal with a humanitarian crisis on the Syria-Turkey border; Paul and Shannon clash over treatment; Drew meets obstacles with adoption plans for Brianna; and Topher tries to find a buyer for the hospital.