Petra Emissaries of Darkness
S1, E3: Petra receives a package delivered to the police station that contains a severed penis. Similar brutal amputations follow, one after the other, in a kind of macabre ritual, but the police turn up no corpse. The investigation leads to a sect with roots in Russia, and finally, aided by the Russian police and the charismatic Egor, Petra and Antonio solve a truly nightmarish puzzle.