Emperor of Fortune
S1, E6: Lily and Masaru insist on fighting Single Gear, despite Tazuna's fervent protests. The two of them use cards: Lily, her Tarots, and Masaru, his precious memories deck. But because Masaru is using the same strategy he does in the game, Koyori knows how to beat him. Can she share this with Tazuna when she isn't able to speak?