Empires Lost
S1, E2: One of the richest men in the world may lose his tobacco empire, while alcohol titans fight for their lives against the growing threat of Prohibition. And New York City becomes ground zero in the battle to legalize contraception, and a form of gambling that will eventually become the state Lottery.