Employee Appreciation Day
S4, E22: Amy (America Ferrera) and Jonah (Ben Feldman) find themselves on opposing sides as corporate tries to win over employees by showering them with treats. But when the company's tactics grow more extreme, everyone must band together to save one of their own.