S2, E6: As his web of lies continues to spread, Pac takes a job at a haunted elementary school. There, he meets the ghost of a creepy janitor (Fred Armisen) who is convinced his firing (and subsequent death) was part of some bigger conspiracy. Meanwhile, Sue and Roofie attempt to use a Ouija board to get to know each other, and Sue's mischievous friend Millie shows up to introduce her to the world of possession...