En duelo
S1, E3: Patricia kicks Valentina out from Ricardo's funeral. Guillermo decides to take care of Valentina and Nora, but he does not find them when he arrives at the estate. Camila is in a coma and needs surgery. Valentina and Nora begin their trip to Mexico.