S4, E10: The team is stunned when Delko is busted for purchasing marijuana. However, as the truth as to why becomes clearer, Horatio must fight to keep Delko at CSI. Meanwhile, after a suspected drug lord is gunned down in his home, evidence leads the CSIs to a dirty bounty hunter whose greed may have gotten in the way of bringing a criminal to justice.