Сезон 1, серия 5: In 2016, elite snowboarder Travis Rice was riding in the backcountry of Alaska, film crew in tow, when the mountain snow spider webbed around him, catapulting Rice into an avalanche. Looking back, Travis reflects on the near-fatal mistake that forced him into unknown territory, sharing how the traumatic event has since shaped his approach to his sport and his life in general.