Enamorándome de Ramón
S1, E5: Juana makes it clear to Fabiola that she will only use the money from the inheritance to support her and her sister. Hortensia calls Porfirio to ask for his help to take the money away from Juana. Sofia ends her relationship with Ramon to save his life.