Enchanting! Miss Agricultural University
S1, E6: Mutou Aoi once held the title of Miss Agricultural University, but after returning on foot from a long trip with a bag full of fermented foods on her back, she's lost much of her feminine appeal. She's ready to take it easy now that she's back in Japan, but Sawaki spots a microbe on her that turns out to be one of Asia's top 5 causes of food poisoning!