Encounter: Successor of the Black Steel and the Ice Calamity Witch
Сезон 1, серия 3: Iska is given a new mission to apprehend the Ice Calamity Witch. By accomplishing the mission, Iska will be a step closer to realizing his dream of a peace treaty. When Iska and Alice meet again, they aren't prepared for what's coming for them.