End and Beginning
S1, E1: Momonga is a regular salaryman who leads a guild in an DMMO-RPG known as Yggdrasil. After twelve years of playing the game, the servers are finally shutting down. Momonga logs in for the last time, seeing the game to its end. However, after the clock strikes midnight, nothing changes.