End of Days
시즌 4, 에피소드 9: Season Four finale. With the State Senate election only days away, Bill puts the squeeze on Paley in an attempt to protect his candidacy. But Marilyn has an ace up her sleeve that threatens to wreck Bill's chances...or so it seems. At the casino, Jerry and Tom's tribe leadership is jeopardized by the illegal actions of some family members. Caught in a tangled family web, Margene weighs her allegiance for Bill with her desire to keep Ana and Goran in her life. Desperate to get pregnant, Nicki gets news from Dr. Roquet Walker (J.J.'s son) that seems too good to be true. A late-breaking polygamist scandal in Kansas becomes national news, forcing Bill and his three wives to rethink their bold post-election plans.