End of the Line
Сезон 1, серия 6: At the end of the season, Jon Jon is finally tested by a monster fish; Isaac gets creative to secure his biggest paycheck ever; Boogie gets caught in a life-or-death struggle and Kimi revisits her spearfishing roots.