Endgame
S2, E19: Sydney defies her father in her attempt to rescue a kidnapped scientist (Christian Slater), while Sloane, seeking revenge, becomes more dangerous than ever. Meanwhile, Francie manipulates an unsuspecting Will for his agency connections.